hoy uno! ( dag 1) - Reisverslag uit Cuzco, Peru van Shèraga Wetten - WaarBenJij.nu hoy uno! ( dag 1) - Reisverslag uit Cuzco, Peru van Shèraga Wetten - WaarBenJij.nu

hoy uno! ( dag 1)

Door: sheraga

Blijf op de hoogte en volg Shèraga

02 September 2014 | Peru, Cuzco

lieve mensen ik houd het kort want mijn ogen kunnen ondertussen het licht van het beeldscherm niet meer aan... het is hier 11 over 7 in de avond en ik heb vanmiddag een uurtje of 2 geslapen maar verder vanaf zondag ochtend niet. wandelend lijkje dus...

Toen ik aankwam in de talenschool in Cusco had ik net mijn tas in mijn kamer gezet en toen moest ik de taal toets ding doen. surprise surprise ik heb niveau 0. ik heb net 4 uur taal curcus achter mn kiezen maar ik heb er niet suepr veel van opgestoken (mis door de vermoeidheid). het is ook super moeilijk om hier te ademen, elke keer als ik een trap op loop voelt het alsof ik een triathlon heb gedaan... maar ja dat went wel. ik hoop dat ik morgen Cusco in kan om even lekker rond te kijken want tot nu toe heb ik nog niks van Peru gezien behalve wat ik uit het vliegtuig kon zien ( wat overigens adembenemnd mooi was met eeuwige sneeuw en wokenlandschappen).

Dikke kus!!!

  • 02 September 2014 - 07:35

    Sjak:


    goedemorgen lieverd, fijn dat je aangekomen bent! En pittig dat je gelijk doorgehobbeld bent naar taalcursus! Ik hoop en gun je nu vooral eerst hele goed nachtrust en wat bijkomen en rustig acclimatiseren!. dikke zoen, ik mail je ook even via fb.
    mama

  • 02 September 2014 - 07:35

    Sjak:


    goedemorgen lieverd, fijn dat je aangekomen bent! En pittig dat je gelijk doorgehobbeld bent naar taalcursus! Ik hoop en gun je nu vooral eerst hele goed nachtrust en wat bijkomen en rustig acclimatiseren!. dikke zoen, ik mail je ook even via fb.
    mama

  • 02 September 2014 - 08:51

    Elaine:

    He lieve Sher, wat een reis!!Een goede nacht en je zult je beter voelen. Rustig aan met de hoogte! Cocathee en veel rusten... dan went t snel.
    We denken aan je, dikke zoen van ons allemaal!!!!JWe vinden je een bikkel.xxx

  • 02 September 2014 - 08:56

    Maria:

    Wat heerlijk dat je er nu bent! En wow wat een reis. Knap hoor om dan gewoon door te gaan. En als ik je eerste stukje lees, (dat je geschreven hebt als wandelend lijkje) dan verheug ik me al op je volgend verhalen. Dikke kus, Maria

  • 02 September 2014 - 09:12

    Mo:

    De ware spirit! Zonder slaap toch nog kunnen zien hoe adembenemend mooi de eeuwige sneeuw en de wolkenlandschappen waren. En dan zonder zuurstof bedenken dat je graag de omgeving wilt zien :-)
    Fuerza y gusto!! Schijnt Sterkte en Plezier te betekenen....Liefs, Mo

  • 02 September 2014 - 09:35

    Karla Rietdijk:

    Hoi die Sher,

    Je bent er, en al gelijk spaans/portugees? ingenomen. De 1ste stap is er en de rest van de stappen volgen nu. Lekker slapen en morgen gezond weer op.

    Hier is het heerlijk weer, een zonnetje na al die regen. Wel verdiend dus. Hoe is dat weer bij jou? Altijd interessant om te weten, dat weer.

    Sinds bijna een week is Hanna de teckel bij me komen wonen, nou dat is me er eentje. Volop jachtlust, dus in Putten kan ik mn lol op met haar. Alleen aan een touw van 10 meter, anders verdwijnt ze in de bossen en zie ik haar niet meer terug.
    Nu in Heemstede is ze dol op mijn kippen, maar zij niet zo erg op haar. Daar moet ik nog iets slims op bedenken, anders kan ik de tuindeuren wel gesloten houden.
    Volgende week gaat ze op cursus en als het me lukt zal ik een foto van haar sturen. Ik denk dat ik daar even advies voor moet vragen bij je moeder of Marion of Rob misschien.
    Lieverd, geniet ervan en tot het volgende contact, xxxxx Karla

  • 02 September 2014 - 09:48

    Odyl:

    Guapa Shera!
    step by step, day by day. ENJOY
    maar je moet er wél goed bij drinken...
    op die hoogte; water;-))
    veul lfs o

  • 02 September 2014 - 10:02

    Rob:

    Hey Shera

    Zo te horen is je avontuur nu echt begonnen.
    Ben erg benieuwd naar de "vervolg-verhalen".
    Succes, neem je tijd en geniet ervan :-))
    Rob

  • 02 September 2014 - 12:41

    Leila:

    Jaaaaaa, veilig aangekomen!! Das t allerbelangrijkste en zorgt voor n zeer blije Lei!!
    Logisch dat je niks van die taalcursus opgestoken hebt, had niet anders verwacht met zo'n reis achter je kiezen, dikke bikkel dat je uberhaupt bent gegaan ;). Kijk uit naar je volgende berichtje knurt, jelafscheids kaartje hangt op m'n deur te shinen. Kus!

  • 02 September 2014 - 21:03

    Brigitte :

    Ha Shera, goed aangekomen, mooi zo! Doe rustig aan met de hoogte. Inderdaad, veel water en (coca) thee drinken en rustig aan doen. Je lijf moet er 'even' een berg rode bloedlichaampjes bijmaken, wordt vanzelf beter. Doe Cusco de groetjes van mij.....:) Un abrazo y beso!

  • 04 September 2014 - 15:04

    Oma Puck:

    Test test

  • 04 September 2014 - 17:22

    Marion:

    Lieve Shèra, fijn dat je goed bent aangekomen! Je zal nu al wel een paar dagen taalles achter de rug hebben. Ik ben ook zéér benieuwd waar je verblijft. Ben je in een huis met meerdere buitenlanders? En heb je al het een en ander van Cusco gezien? En went de "hoogte"/ ijlere lucht een beetje?
    Shèr, wij blijven je fijn volgen vanuit Nederland!
    Zoen, Marion

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Peru, Cuzco

Shèraga

Actief sinds 29 Aug. 2014
Verslag gelezen: 322
Totaal aantal bezoekers 7843

Voorgaande reizen:

31 Augustus 2014 - 05 Februari 2015

Camino Inca

Landen bezocht: